carolainafrika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen op deze site. Nog een aantal dagen en dan is het zo ver. Vrijdag 4 januari vertrek ik richting Zimbabwe en zal ik zondag 6 januari arriveren in Gweru. Via deze site zal ik mijn ervaringen en foto’s met jullie gaan delen. 

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Carola

Reacties

Reacties

Matthanja

Lieverd, ZO trots op je!
Heel veel plezier, succes en geluk!! ❤️

Annelies

Leuk Carola en ik ben reuze benieuwd naar jouw ervaringen!
??

Marianne

Leuk! Ik ga je volgen ?. Onvergetelijke reis gewenst!

Jacqueline & Eva

Super leuk om je zo te gaan volgen!
Heel veel succes en maak er een mooie tijd van ??

Marie-louise

Spanned caatje bijna zover heeft

Marie-louise

Heel veel succes daar schat en ook vooral genieten van wat je mee maakt

Tiny

Succes Caatje weet zeker dat je met mooie verhalen
terug komt ?

Arianne

Topper ben je?
Veel plezier en ga genieten!!

Henny

Nog 1 nachtje werken en dan is het bijna zover! Heb me aangemeld voor de berichtjes, dus we kunnen je avontuur weer volgen! Dikke knuffel en goede reis!

Bea

Je laatste nachtje hier zit er bijna op! Raar en spannend tegelijk! Ben heel benieuwd naar je belevingen, ervaringen ed!
Toi toi toi kanjer!!!

Marloes

Geniet van je avontuur!
Succes lieve Carol!

Sylvia

Zo goed van je, volg je hart! Veel plezier en een ervaring voor je leven.

Nathalie

Zo spannend nu. Je laatste nachtje zit erop. Lekker slapen en gaan! Ik ga je zeker volgen. Heel veel plezier daar en geniet van alles wat je mee mag maken. Ben nu al benieuwd naar je verhalen.
Zet hem op!!!

Martin en Ilona

Je, voorlopige, laatste dag hier, lieverd we gaan je volgen en reizen mee.
Succes en ga genieten van deze bijzondere reis.
Dikke knuffel

Ans

Nogmaals heel erg veel plezier, geweldig en ik ga je zeker volgen! Succes!

Suus

Cootje!! Zo stoer! Ik ga je volgen hoor. Heel veel plezier op deze bijzondere reis! Dikke kus

Meddy

We gaan je volgen.... heel veel plezier, fantastische ervaring! X

Daantje

Lieve zus, goede reis en heel veel plezier. Ga genieten van deze mooie ervaring. X

Brenda

Hoi Carola.
Wat stoer dat je deze reis gaat maken. Ik zal je volgen via je blog. Heeeel veeel plezier en een goede reis.
XX

Noukie

Hee mooie vrouw, ik reis in gedachten en woorden met je mee! Ben zo benieuwd naar je ervaringen daar. Het zal jou in elk geval nog rijker maken in alle dingen die je daar mee maakt. Veel moois toegewenst en goede reis gewenst. Dikke kus ar & nouk

Deb

Maatje! Zo stoer dat jij dit gaat doen! Wens je een onwijs mooie tijd toe. Dikke knuffel

Maud

Daar ga je. Suc6, geniet , doe voorzichtig enne ik vind het bijzonder wat je doet. ????

Daantje

Succes topper, maak er een onvergetelijke reis van! Ik ga je natuurlijk volgen aan de andere kant van de wereld ;-) Liefs en dikke kus!

Debby

Lieve Carola, maak er een super mooie ervaring van. Ik ga je volgen. X

Carla

Een hele goed reis en geniet ervan de komende weken!

Willem

Succes daar Carola goede reis en geniet ervan en heel veel succes daar topper

Marijke

Heel veel plezier en succes Caatje. Geniet van alles wat er op je pad komt. Dikke?

Barbara

Ik ga je volgen! Geniet van dit avontuur! ?

Marjolein

Ik ga je volgen hoor! Ben erg benieuwd naar je belevenissen en stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je.
Heel veel plezier daar en kom veilig weer terug!!!
liefs, Marjolein

Bianca

En of ik je ga volgen!! Op zeker! Ik wens je een onwijs mooie tijd, een supergave ervaring, ga er van genieten en kom als een 'rijk' mens weer terug... Tot februari.

Mieke

Wij gaan je zeker volgen.
Veel succes topper.

Roy

geweldig! ben benieuwd naar al je belevenissen daar!

Tineke Groeneweg

Wauw wat een mooi avontuur. Veel prachtige indrukken en ervaringen wens ik je toe.!

Elles

Ben benieuwd naar je avonturen! maak er een top ervaring van

Dineke

Heftig om te lezen! Mooi om te doen Carola. Veel succes en veel plezier.

Shirly

Ik ben onder de indruk meis, wat een ervaring! Succes en zet hem op.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!